مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-02اقتصادي

سهم ادارات بوشهر برای صرفه جویی در مصرف برق 40 مگاوات اعلام شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سهم ادارات بوشهر برای صرفه جویی در مصرف برق 40 مگاوات اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا حشمتی عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر اظهار داشت: با کاهش ساعت کار ادارات پیش بینی شده مصرف برق دستگاه های اداری این استان 40 مگاوات کاهش پیدا کند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از کاهش ساعت کار ادارات صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و پایداری برق مشترکان است که انتظار می رود همگان برای تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: برای تابستان امسال سهم استان بوشهر از صرفه جویی در مصرف برق 100 مگاوات اعلام شده که از این میزان 40 مگاوات سهم دستگاه های اجرایی و مابقی باید توسط مشترکان خانگی محقق شود.

80 درصد مصرف در بخش خانگی است وی تصریح کرد: 80 درصد مصرف برق استان بوشهر مربوط به مشترکان خانگی است که از این میزان عمده آن به دستگاه های سرمایشی اختصاص دارد.

حشمتی افزود: انتظار می رود مشترکان هم استانی در بخش خانگی با سرویس به موقع کولرها، نگه داشتن دمای کولرها روی 24 درجه سانتیگراد و استفاده از دستگاه های پرمصرف در ساعت های غیر پیک از ساعت 10 شب تا 10 صبح به پایداری برق در استان بوشهر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ادارات بوشهر برای صرفه جویی در مصرف برق 40 مگاوات اعلام شد

سهم ادارات بوشهر برای صرفه جویی در مصرف برق 40 مگاوات اعلام شد