مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-13سياسي

ارزش های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنید/جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت


وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، - ایسنا/کرمان وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی های خودش قرار داشته باشد.

احمد وحیدی صبح امروز 22 تیرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهیدان آرامیده در گلزار شهدای این شهر، در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح گفت: در این محفل نورانی حضور پیدا کردم تا عرض سلام و ادبی خدمت پیشکسوتان داشته باشم.

او خطاب به پیشکسوتان نیروهای مسلح اظهار کرد: شما مجموعه ای از ارزش های والای انقلاب اسلامی هستید که 44 سال همراه انقلاب بوده اید و باید داشته ها و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنید.

وحیدی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان نیروهای مسلح تاریخ زنده انقلاب 44 ساله ما هستند و در جهاد تبیینی نقش موثری ایفا می کنند، ادامه داد: بیان ناگفته های انقلاب بسیار مهم است تا نسل جدید بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنید/جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت

ارزش های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنید/جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت