مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-10ورزشي

پایان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با قهرمانی لرستان


آیین اختتامیه مسابقات فوتسال فرهنگیان 40 سال و زیر 40 سال یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در کرمان برگزار و تیم لرستان به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عباس حاجی زاده ناظر کل مسابقات فوتسال فرهنگیان 40 سال و زیر 40 سال اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محور تمامی فعالیت ها بوده و مبانی آن به عنوان اصل باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: ورزش با حوزه اخلاق ارتباط بسیاری دارد که باید به این مهم به صورت ویژه توجه شود.

 حاجی زاده با اشاره به میزبانی شایسته استان کرمان از این دوره از مسابقات از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

ناظر فنی مسابقات فوتسال فرهنگیان 40 سال و زیر 40 سال کشور خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیمی هادی با حضور 29 تیم و 380 ورزشکار به مدت پنج روز در کرمان با برگزاری 54 مسابقه برگزار شد که در نهایت 4 تیم استان های لرستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و البرز به دور نیمه نهایی راه یافتند.

  حاجی زاده گفت: تیم فوتسال لرستان با غلبه بر تیم فوتسال استان فارس در ضربات پنالتی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با قهرمانی لرستان

پایان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با قهرمانی لرستان