مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-27اقتصادي

افزایش 94 درصدی صادرات کالا از خراسان جنوبی


صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان94 درصد در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کوهگرد، مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان 94 درصد در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

وی گفت: در این مدت 304 هزار و 286 تُن کالای تولیدی خراسان جنوبی از گمرکات بیرجند، ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه مرزی ماهیرود به خارج از کشور صادر شد.

وی ارزش این مقدار کالا ی صادراتی را در این مدت  39 میلیون و 57 هزار و 630 دلار اعلام کرد و ادمه داد:  مقصد صدور کالا های تولیدی خراسان جنوبی در این مدت کشور های عراق، ارمنستان، پاکستان، قزاقستان، ترکمنستان و افغانستان بود.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: سیمان، صیفی جات، کاشی و سرامیک، مصنوعات پلاستیکی و روغن سوخت تقطیری از جمله کالا های صادراتی از گمرک خراسان جنوبی است.

کوهگرد از افزایش 58 درصدی کالا های اظهار شده در سایر گمرکات کشور که از گمرک ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه های مرزی استان صادر شد خبر داد و افزود: در این مدت همچنین 195 هزار و 305 تُن کالا به ارزش 79 میلیون و 646 هزار و 361 دلار کالا های تولیدی دیگر استان های کشور از طریق گمرکات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 94 درصدی صادرات کالا از خراسان جنوبی

افزایش 94 درصدی صادرات کالا از خراسان جنوبی