مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-16اجتماعي

موکب های وقفی کرمانشاه آماده خدمات به زوار اربعین می شوند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آماده شدن موکب های وقفی کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار پیاده روی اربعین خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آماده شدن موکب های وقفی کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار پیاده روی اربعین خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی، امروز(25 تیر) در آستانه ماه محرم در نشست هم اندیشی با جمعی از وعاظ و خطبا در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان، با اشاره به آمادگی موکب های وقفی استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات در اربعین پیش رو، گفت: اربعین امسال هم موکب های وقفی استان در مسیر تردد زوار پیاده روی اربعین، از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی برپا خواهند شد.

صالحی یادآور شد: در اربعین گذشته سه میلیارد تومان در موکب های وقفی استان کرمانشاه از محل درآمدهای موقوفات برای خدمات رسانی به زوار هزینه کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه سپس با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی به مناسبت ماه محرم از سوی مجموعه اوقاف در استان، گفت: در این طرح به هیات های مذهبی کمک هایی از محل درآمدهای موقوفات برای برپایی مراسم عزاداری اختصاص داده می شود که امسال این کمک ها نباید بیشتر از پنج میلیون تومان برای هر هیئت بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های وقفی کرمانشاه آماده خدمات به زوار اربعین می شوند

موکب های وقفی کرمانشاه آماده خدمات به زوار اربعین می شوند