مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-04سياسي

اعتمادسازی مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می دهد


رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه براساس شواهد، قرائن و نظرسنجی ها و علی رغم تصور دشمن و با وجود مشکلات اقتصادی، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود، - ایسنا/اصفهان رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه براساس شواهد، قرائن و نظرسنجی ها و علی رغم تصور دشمن و با وجود مشکلات اقتصادی، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود، گفت: یکی از موضوعات و مؤلفه های اصلی در انتخابات، اعتماد است؛ اعتمادسازی مشارکت را افزایش می دهد.

  محمدرضا غلامرضا، در سومین همایش منطقه ای آموزش انتخابات که صبح امروز سه شنبه 13 تیرماه در تالار شهیدبهشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با اشاره به ولایت پذیری حضرت ابراهیم(ع) در جریان قربانی حضرت اسماعیل(ع)، اظهار کرد: باید دید که ما چنین ولایت پذیری نسبت به ولایت در خودمان داریم یا خیر.

در طول تاریخ همه رسالت ها ختم به رسالت پیامبر خاتم شده و رسالت پیامبر(ص) نیز ختم به واقعه غدیر شد که این نقشه با ظهور حضرت مهدی(عج) کامل می شود.

وی افزود: قیام مهدوی ادامه قیام امام حسین(ع) و تصمین سلامت اسلام است، بنابراین شکی در حقانیت اسلام باقی نمی ماند، خداوند میلیاردها انسان را آفرید، ظرف اصلی آفرینش اسلام و هسته اصلی اسلام، تشیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتمادسازی مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می دهد

اعتمادسازی مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می دهد