مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-19دانش

نرخ بیکاری در شهرستان طارم پایین است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم گفت: بیشتر افراد بیکار در شهرستان طارم، افراد دارای مدرک دانشگاهی هستند که تمایلی به ادامه کار کشاورزی و شغل پدری خود ندارند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم گفت: بیشتر افراد بیکار در شهرستان طارم، افراد دارای مدرک دانشگاهی هستند که تمایلی به ادامه کار کشاورزی و شغل پدری خود ندارند.

ابراهیم آقایی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اشتغال جوانان در شهرستان طارم، اظهار کرد: باتوجه به وجود مراکز دانشگاهی مختلف همچون دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی در شهرستان طارم، تعداد افراد تحصیل کرده و دارای مدرک دانشگاهی در این شهرستان زیاد است و همین امر موجب شده تا تعداد افراد جویای کار دولتی نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری و تعداد افراد بیکار در شهرستان طارم کم است، افزود: بیشتر افراد بیکار در شهرستان طارم، افراد دارای مدرک دانشگاهی هستند که تمایلی به ادامه کار کشاورزی و شغل پدری خود ندارند و برای یافتن شغل دولتی به اداره کار مراجعه می کنند که این افراد نیز به مرکز فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی می شوند.

این مسئول تصریح کرد: افراد جویای کار بعد از گذراندن یکی از دوره های مکانیک، تعمیر لوازم خانگی، آموزش خیاطی بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در شهرستان طارم پایین است

نرخ بیکاری در شهرستان طارم پایین است