مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-28اقتصادي

چشم انداز 10 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در بزرگترین استان کشور


سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری کرمان گفت:صادرات غیرنفتی کرمان باتوجه به توان حوزه های معدنی، کشاورزی، گردشگری وصنایع پایین دستی محصولات معدنی می تواند به 10 میلیارد دلار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، امیر حسن زاده در کارگروه توسعه صادرات استان با حضور وبیناری رایزن های بازرگانی ایران در 18 کشور عنوان کرد: ظرفیت صادرات غیرنفتی استان کرمان 3 میلیارد دلار ا ست که با توجه به توان استان در حوزه های معدنی، صنایع دستی، کشاورزی و گردشگری و صنایع پایین دستی محصولات معدنی می تواند به 10 میلیارد دلار برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به نگاه دولت سیزدهم در توسعه فعالیت های تجاری با کشورهای مختلف گفت: تعداد رایزن های بازرگانی ایران در دولت سیزدهم به 20 نفر در کشورهای همسایه و هدف رسیده است.

وی هدف این نشست را معرفی ظرفیت های استان به بازرگانان در خارج کشور عنوان کرد و گفت: با ارتباط تولیدکننده و تجار با بازرگانان یک مرحله از کار بازرگانی و صادرات در خارج از کشور کاسته می شود و علاوه بر کاهش هزینه ها، به واسطه اعتبار رایزن ها، بازار بهتری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز 10 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در بزرگترین استان کشور

چشم انداز 10 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی در بزرگترین استان کشور