مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-18حوادث

فارس/ سوختن 6 نفر در آتش سوزی پژو پارس


در این حادثه دو خودرو با یکدیگر برخورد و پژو پارس از جاده منحرف شده و دچار آتش سوزی می شود که سرنشینان این خودرو در آتش جان باختند.

- رییس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر تصادف 2 خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان اقلید و آتش گرفتن خودرو پژو پارس6 نفر سرنشین کشته و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 16 امروز 27 تیرماه 1402 با اعلام یک مورد تصادف پژو پارس و کوییک در جاده آسپاس به شهرآشوب شهرستان اقلید، عوامل پلیس و اورژانس و سایر دستگاه های امدادرسان به محل حادثه اعزام شد.

  وی ادامه داد: در این حادثه دو خودرو با یکدیگر برخورد و پژو پارس از جاده منحرف شده و دچار آتش سوزی می شود که سرنشینان این خودرو در آتش جان باختند.

  رییس پلیس راه شمال فارس ادامه داد: پنج نفر از سرنشینان این حادثه در دم جان باخته و یک نفر دیگر نیز بعد از انتقال به اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اقلید جان خود را از دست داد.

  وی اضافه کرد: 2 نفر دیگر از سرنشینان خودرو دیگر این حادثه نیز مجروح شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

  دهقانی در پایان گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است و بعد از پایان تحقیقات اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس/ سوختن 6 نفر در آتش سوزی پژو پارس

فارس/ سوختن 6 نفر در آتش سوزی پژو پارس