مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-08سياسي

اجرای سریع تر احکام سند توسعه بخش تعاون


معاون حقوقی و امور پارلمانی اتاق تعاون ایران ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهتمام و اراده دولت در اصلاح سند توسعه بخش تعاون، احکام و مفاد آن هرچه سریع تر به اجرا درآید و تکالیف دستگاه ها در قبال اجرای سند محقق شود.

- معاون حقوقی و امور پارلمانی اتاق تعاون ایران ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهتمام و اراده دولت در اصلاح سند توسعه بخش تعاون، احکام و مفاد آن هرچه سریع تر به اجرا درآید و تکالیف دستگاه ها در قبال اجرای سند محقق شود.

مهرداد لاهوتی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت سند توسعه بخش تعاون اظهار کرد: در سال 1392 پایشی در خصوص سند بخش تعاون صورت گرفت که مشخص شد 92 درصد سند اجرایی نشده و تنها 8 درصد عملیاتی شده است.

مثلا قرار بوده 30 درصد از سهم تسهیلات بانک ها به بخش تعاون اختصاص یابد یا 30 درصد واگذاری های دولتی با اولویت بخش تعاون و تعاونی های فراگیر باشد ولی ریالی از آن اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: در قانون 20 درصد تخفیف بیمه سهم کارفرما برای شاغلین عضو تعاونی ها پیش بینی شده است ولی اختلافاتی بین تامین اجتماعی و دولت در این زمینه وجود داشت، در حالی که سازمان برنامه مکلف بود این سهم را در قبال بودجه پایدار و به تامین اجتماعی پرداخت کند ولی دولت در گذشته تامین اعتبار نکرد و این موضوع اجرایی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سریع تر احکام سند توسعه بخش تعاون

اجرای سریع تر احکام سند توسعه بخش تعاون