مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-30سياسي

رییسی: وظیفه سنگینی بر دوش دولت و مسئولان است


«حجت الاسلام رییسی» برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.

- کرمان- حجت الاسلام رییسی برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح جمعه به منظور افتتاح 10 طرح تولید و انتقال برق و 2 طرح آب رسانی و جمع آوری فاضلاب به استان کرمان سفر کرد.

مهمترین طرحی که در این سفر افتتاح خواهد شد، بخش گازی 312 مگاواتی نیروگاه خودمصرف بوتیا با ظرفیت کل 450 مگاوات است که توسط شرکت فولاد بوتیای ایرانیان برای تأمین برق مجتمع فولاد بوتیا و فولاد زرند احداث شده و مازاد تولید آن نیز به شبکه برق سراسری تزریق خواهد شد.

اخبار این سفر رییس جمهور به استان کرمان را در زیر بخوانید.

10:02 بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب سیزجان خطوط جمع آوری و انتقال تصفیه خانه فاضلاب سیرجان امروز از طریق ارتباط تصویری با رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

9:58 افتتاح طرح های انتقال و فوق توزیع برق در کرمان با حضور رییس جمهور پنج طرح شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان کرمان با اعتبار 19 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: وظیفه سنگینی بر دوش دولت و مسئولان است

رییسی: وظیفه سنگینی بر دوش دولت و مسئولان است