مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-24سياسي

شبکه امام محلات در قزوین کاری ماندگار و مبارک است


سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: کاری که در شبکه امامت در محلات تحت عنوان امام محله در حال انجام است کاری ماندگار و اثرگذار است.

- عباس کاظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی قبل از اینکه یک سازمان باشد یک وظیفه دینی است و اگر این تشکیلات بتواند این واقعیت را در متن جامعه تبدیل به گفتمان بکند بزرگترین کار را انجام داده و تکلیف خود را ادا کرده است.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت بر سازمان تبلیغات اسلامی بنا به شرایط روز جامعه شاهد این هستیم که تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت ها و قالب های جدید دین با بیانی هنرمندانه به مردم و نسل جوان عرضه شود.

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: نیاز امروز است که بتوانیم ظرفیت های عظیم دین را برای اداره جامعه در ساحت فردی و اجتماعی با صریح ترین و حذاب ترین شکل ممکن به جوانان و جامعه ارائه کنیم.

فضای سازمان تبلیغات رو به جلو است وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه توانسته است گام های خوبی بردارد، اضافه کرد: هنوز از نقطه مطلوب فاصله داریم و با توجه حجم تخریب هایی که توسط دشمن صورت می گیرد نسبت به دین و ظرفیت های اداره جامعه در دین باید گام های بلندتر و همت های بیشتر و مضاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه امام محلات در قزوین کاری ماندگار و مبارک است

شبکه امام محلات در قزوین کاری ماندگار و مبارک است