مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-18سياسي

کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، کاروان انقلابی دولت سیزدهم به مقصد استان شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد رسید و همانگونه که در خبر ها بازتاب یافت، - سفر پر خیر و برکت رییسی به سر منزل استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

این سفرها ضمن برآورده سازی مطالبات مردمی از کار شرکت پیشگامان دنای یاسوج و کارخانه تولید آرد، نشاسته و گلوکز نیز گره خواهد گشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، کاروان انقلابی دولت سیزدهم به مقصد استان شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد رسید و همانگونه که در خبر ها بازتاب یافت، حضرت آیت الله رییسی پس از بررسی وضعیت کارخانه پیشگامان دنای یاسوج، وابسته به سازمان اقتصادی کوثر برای گره گشایی از روند فعالیت های تولیدی و ارزش آفرینی این بنگاه اقتصادی دستورات مهمی را دایر بر احیا یا واگذاری این کارخانه در کمتر از دو ماه صادر فرمودند.

کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می شود سازمان اقتصادی کوثر ضمن سپاس از دولت خدمتگذار به ویژه آیت الله رییسی در مسیر عمل به فرامین مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار با عنایت به سه الزام پر اهمیت زمینه سازی برای رشد اشتغال، مولدسازی ظرفیت های راکد و عدم رقابت با بخش خصوصی از دستور ریاست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می شود

کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می شود