مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-04سياسي

طراحی مسابقات «طب رزم» متناسب با تحولات صحنه رزم


مسئول عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات طب رزم این نیروها به میزبانی تیپ امام سجاد(ع) کازرون گفت: - ایسنا/فارس مسئول عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات طب رزم این نیروها به میزبانی تیپ امام سجاد(ع) کازرون گفت: این مسابقات دقیقاً متناسب با تحولات صحنه رزم و دکترین رزم نیروی زمینی سپاه در یک جنگ فرامنطقه ای طراحی شده و به خوبی هم اجرا شد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات طب رزم تیپ های تکاور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سری مسابقات بهداری رزمی تیپ های تکاور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با عنوان شمس 2 به میزبانی تیپ تکاور امام سجاد(ع) نیروی زمینی سپاه، از روز دوشنبه 12 تیر در شهرستان کازرون آغاز شده است و تا روز 14 تیر ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تیپ امام سجاد(ع) کازرون، معاون عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مسابقات گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات طب رزمی نیروی زمینی سپاه با حضور 5 یگان منتخب این نیرو در شهرستان کازرون برگزار شد.

سردار عباس نیل فروشان، به بیان ویژگی های برجسته مسابقه مذکور پرداخت و افزود: این مسابقه دقیقاً با یک منطقه عملیاتی در جنگ با دشمن فرامنطقه ای شبیه سازی و برای آن 10 وضعیت پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی مسابقات «طب رزم» متناسب با تحولات صحنه رزم

طراحی مسابقات «طب رزم» متناسب با تحولات صحنه رزم