مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-19فرهنگي

برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد مولف کتب درسی شدند


هجده معلم، پانزده دانش آموز و 9 گروه دانشجویی، مردم نهاد و مؤسسات دانش بنیان به عنوان برگزیده انتخاب یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد هم با معرفی نفرات برگزیده و شایسته تقدیر به ایستگاه پایانی رسید و در سه بخش دانش آموزی، معلمان، دانشجویان و فعالان مردمی، برگزیدگان خود را شناخت.

هجده معلم، پانزده دانش آموز و 9 گروه دانشجویی، مردم نهاد و مؤسسات دانش بنیان از سراسر کشور به عنوان برگزیده انتخاب یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انتخاب شدند.

در این مراسم با حضور علی لطیفی، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد از برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر، تجلیل شد.

پیش از برگزاری اختتامیه در نشستی مدیران دفاتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به همراه تعدادی از مولفین و کارشناسان سازمان با منتخبین یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، در فضایی صمیمانه به گفتگو پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد مولف کتب درسی شدند

برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد مولف کتب درسی شدند