مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-09اجتماعي

افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد در دست اقدام است


استاندار همدان با بیان اینکه افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد در دست اقدام است گفت: طرح های پیشگیری از اعتیاد با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد در دست اقدام است و مراکز جدید ماده 16 باید در سایر شهرستان ها نیز ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت مرکز ماده 16 کبودراهنگ باید برای پوشش شهرستان های دیگر افزایش یابد گفت: باید در آموزش و پرورش طرح های آموزشی پیشگیری و ایمن سازی اجرا شود تا در سنین بالاتر با مشکلات کمتری مواجه شویم.

استاندار همدان با بیان اینکه فرهنگ سازی لازم در محیط کار و ادارات برای مبارزه با مواد مخدر مورد توجه ویژه قرار گیرد تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک سازمان فرهنگ ساز باید با جدیت بیشتری در موضوع مبارزه با مواد مخدر وارد شود.

وی با اشاره به اینکه مافیای مواد مخدر در ابعاد مختلف کشورهای جهان را درگیر کرده است اظهار کرد: سوداگران مرگ با استفاده از نقاط ضعف و حالات روانی و جسمی از جوانان سوء استفاده می کنند تا آنها را به ورطه نابودی برسانند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جلب مشارکت های مردمی و خیرین برای اقدامات آموزشی، پیشگیری، درمانی و فرهنگی در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد در دست اقدام است

افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد در دست اقدام است