مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-13اقتصادي

تمکین 73 درصدی پرداخت مالیات در اردبیل


مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: 73 درصد اردبیلی ها در پرداخت مالیات خود با رضایت کامل عمل کرده و تمکین مالیاتی را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش سرخانی مقدم ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بیش از 98 هزار نفر از مودیان مالیاتی در استان اردبیل شناسایی شده اند که مالیات 65 هزار نفر از این تعداد صفر است.

وی خاطرنشان کرد: با احتساب ارائه فرم تبصره ماده 100 در مجموع 73 درصد مودیان مالیاتی استان اردبیل از پرداختی خود رضایت داشته و با تمکین مالیاتی تلاش می کنند تا به حق و حقوق بیت المال پایبند باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل افزود: این میزان رضایت در بین دستگاه های اجرایی بی نظیر است و عمده خدمات ارائه شده نیز به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام شده و ما بر اساس مستندات دقیق سعی می کنیم مالیات ها را محاسبه و از مودیان دریافت کنیم.

سرخانی مقدم درآمد مالیاتی استان اردبیل را در سال گذشته یک هزار و 830 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: یک هزار و 80 میلیارد تومان از این مبلغ مالیات مستقیم و 750 میلیارد تومان نیز مالیات غیرمستقیم و از محل ارزش افزوده بوده است.

وی ادامه داد: مالیات پرداختی اشخاص حقیقی شامل شرکت ها 350 میلیارد تومان بوده و مالیات حقوق کارکنان و بخش دولتی و عمومی نیز 350 میلیارد تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمکین 73 درصدی پرداخت مالیات در اردبیل

تمکین 73 درصدی پرداخت مالیات در اردبیل