مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-03بين الملل

ششمین شب اعتراضات فرانسه / نشست اضطراری دولت


در حالی که مقامات دولت فرانسه مدعی فروکش کردن اعتراضات در این کشور شدند اما ویدئوهای منتشر شده از ششمین شب اعتراضات در شبکه های اجتماعی حکایت از حداقل یک انفجار و یک آتش سوزی بزرگ در شهرهای فرانسه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رسانه های فرانسوی، برغم اعلام یکشنبه شب وزارت کشور فرانسه مبنی بر کاهش شدت ناآرامی ها در سراسر این کشور اما همچنان شهروندان معترض به قتل یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه، در ششمین شب اعتراضات با حضور در خیابان ها به اعتراض های خود ادامه دادند.

معترضان به قتل ناهل مرزوق جوان 17 ساله الجزایری و مغربی تبار بامداد دوشنبه در منطقه فونتن دوش در دیژون یک خودرو را به آتش کشیدند.

همچنین بامداد امروز (دوشنبه) انفجاری مهیب در یکی از مناطق شهر استراسبورگ روی داد و یک آتش سوزی بزرگ هم در نزدیکی لیون به وقوع پیوست.

نیروهای پلیس فرانسه نیز از اواخر شب گذشته (یکشنبه) به طور گسترده در خیابان های پاریس حضور یافتند تا حداقل پایتخت فرانسه پس از پنج شب ناآرامی تا صبح دوشنبه روی آرامش به خود ببیند و در ادامه دیگر شهرهای این کشور از جمله مارسی، متز و تولوز نیز پس از پایتخت شاهد کاهش ناآرامی ها و بازگشت آرامش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین شب اعتراضات فرانسه / نشست اضطراری دولت

ششمین شب اعتراضات فرانسه / نشست اضطراری دولت