مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-10سياسي

مهمانی بی نظیری در غدیر رقم خورد/افتخار به دستبوسی خادمان ائمه


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پیامی گفت: مهمانی بی نظیری در عید غدیر سال جاری رقم خورد که در تاریخ بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت سالاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در یادداشتی ابعاد مهمانی بزرگ غدیر سال جاری را تشریح کرد.

در این پیام آمده است: (غدیر به عنوان چشمه فیاض سعادتمندی انسان آخرالزمان و سیراب نمودن امت محمدی از عسل مصفای اسلام نابی است که به تایید الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینا رسیده است و رشحات آن همواره در پیچ و خم تاریخ و بر پهنه دشتهای وسیع اندیشه آزاد مردان عالم جاری بوده است.

گذر زمان و لحظات دوران ثبت کرده است که شیخ مفیدها و علامه حلی ها، میر حامدحسین هندیها و علامه امینی ها مجاهدت ها کردند تا ضمن عمق بخشی به درک جامعه از اسلام ناب، خنکای این نوش دارو، سم مهلک سکولاریسم دینی، انحراف و اعوجاج فکری و هزاران ویروس اعتقادی دیگر را درمان باشد و شهد بندگی حقیقی خدای تبارک و تعالی را به کام جوامع بنشاند.

گویا اینکه در گام دوم انقلاب و با الهام از شور و شعور محرم و صفر و اربعین، اکنون تلاش آن خادمان غدیر برکت یافته و از لابه لای قفسه کتابخانه ها و محافل غریب علوی به یک جریان انسان ساز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی بی نظیری در غدیر رقم خورد/افتخار به دستبوسی خادمان ائمه

مهمانی بی نظیری در غدیر رقم خورد/افتخار به دستبوسی خادمان ائمه