مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-18سياسي

هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک ها و فریب رسانه ای دشمن را خنثی می کند


رییس سازمان فضای مجازی سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک ها و فریب رسانه ای دشمن را خنثی می کند.

- ایسنا/تهران رییس سازمان فضای مجازی سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک ها و فریب رسانه ای دشمن را خنثی می کند.

احمد بوربور رییس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ظهر سه شنبه 27 تیر ماه در جمع مردم شهرستان ورامین در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج)، اظهار کرد: پس از گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب، دشمن یک لحظه میدان جنگ را ترک نکرده است.

وی افزود: در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب جنگ تحمیلی به سرکردگی یک دیوانه مست از قدرت به نام صدام حسین بر ملت مسلمان ما تحمیل شد و دشمن با تمام قوا و کمک کشورهای دیگر غربی به کشورمان حمله کرد و تا اکنون میدان جنگ را ترک نکرده، بلکه روش جنگ را تغییر داده اند.

رییس سازمان فضای مجازی استان تهران عنوان کرد: دشمنان در میدان های مختلف به جنگ انقلاب اسلامی و مردم ما آمده اند، از جنگ تحمیلی تا کودتاهای مختلف و تحریم های سنگینی که شاید هر حکومتی را به زانو درمی آورد، علیه ما استفاده کردند تا به کشورمان صدمه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک ها و فریب رسانه ای دشمن را خنثی می کند

هوشیاری و جهاد تبیین عملی، تکنیک ها و فریب رسانه ای دشمن را خنثی می کند