مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 01:402023-07-01سياسي

نامه یک تشکل دانشجویی به اژه ای درباره مجرمین سرشناس


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور درخصوص برخی رفتارها در قبال مجرمین سرشناس، نامه ای خطاب به رییس دستگاه قضا نوشت.

- شکی در آن نیست که یکی از اصلی ترین دستگاه ها در جهت گسترش عدالت و القای احساس وجود عدالت در جامعه دستگاه قضاست و کوچکترین سهل انگاری و ابهامی در عملکرد آن، باعث وهن به نظام اسلامی خواهد شد.

اما مع الاسف، اظهارات مسئولان عالی قوه، بر رفتار تبعیض آمیز و تسامح عدلیه با مجرمین دلالت می کند.

خبر عدم حضور مجرمین در زندان ، به بهانه های مختلف و با وثیقه های ناچیز در تناسب با جرم مرتکبه، از یک سو و شرایط متفرعنانه و سراسر رفاه زندان برای برخی دیگر در روزهای اخیر شایعات برخورد تبعیض آمیز و یا حتی سرویس دهی مضاعف حاکمیت به مفسدین را تقویت کرد.

عدم حضور برخی مفسدین نام آشنا، مانند اکبر طبری، با مفسده اقتصادی چند هزار میلیاردی و پشتوانه دوستانی که لواسان را بدرقه راه وی می کردند، با وثیقه 300 میلیاردی ضربه کاری به اعتبار دستگاه قضا در افکار عمومی را در پی دارد.

اظهارات اخیر رییس سازمان امور زندان ها در صداوسیما درست یک روز پس از بیانات و تذکرات رهبر انقلاب در خصوص تصحیح نگاه مردم به قوه در کنار تصاویر منتشر شده از رفاه حال برخی مفسدین سرشناس در زندان و در مقابل تصاویر منتشره از رفتار مامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک تشکل دانشجویی به اژه ای درباره مجرمین سرشناس

نامه یک تشکل دانشجویی به اژه ای درباره مجرمین سرشناس