مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-05حوادث

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در آذربایجان غربی/دستگیری22نفر


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در استان خبر داد و گفت: در اولین روز از اجرای این طرح 22نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد گفت: در اولین روز از اجرای این طرح 22 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و همچنین 230 دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتارهای پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف، 100 نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و 33 نفر سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غرب به بازدید محسوس و نامحسوس مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اشاره کرد و ادامه داد: برای 48 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ضمن اخذ تعهد از 109 واحد صنفی، 45 واحد صنفی متخلف نیز در سطح استان پلمب شدند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس های تخصصی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در آذربایجان غربی/دستگیری22نفر

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در آذربایجان غربی/دستگیری22نفر