مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13سياسي

عدم وجود الگوی مناسب توسعه، زیست شهری را دچار مشکل کرده است


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چاره ای جز نگاه جدی به مسئله مدیریت شهری با تمام اجزای آن نداریم چرا که عدم وجود الگوی مناسب توسعه، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چاره ای جز نگاه جدی به مسئله مدیریت شهری با تمام اجزای آن نداریم چرا که عدم وجود الگوی مناسب توسعه، زیست شهری را دچار مشکل کرده است.

روح الله متفکرآزاد در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور اظهار کرد: در ترکیب اداره شهرها، قانون اساسی موضوع شوراهای اسلامی شهر را پیش بینی کرده و پارلمان شهری می تواند حلال مشکلات شهرها باشد.

وی از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای کمک به حوزه مدیریت شهر خبر داد و افزود: مسائل زیست محیطی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهرها مسائلی در هم تنیده هستند و اداره شهرها نه تنها علمی پیچیده بوده بلکه ضرورتی غیر قابل کتمان است.

وی با اشاره به زیست مردم در جامعه امروز، خاطرنشان کرد: نحوه زیست شهری به لحاظ اقتصاد شهری و اقتصاد خانواده ای ما را به سمت ایجاد خانه های زنبوری برای زیست مردم سوق داده به گونه ای که مردم زیست نمی کنند بلکه در خوابگاه ها سکونت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود الگوی مناسب توسعه، زیست شهری را دچار مشکل کرده است

عدم وجود الگوی مناسب توسعه، زیست شهری را دچار مشکل کرده است