مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-19سياسي

چگونه مهندسی دشمن در شمال غرب ناکام ماند؟


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تدابیر سردار اوصانلو، مهندسی دشمن در شمال غرب را باطل کرده است، گفت: هدف اصلی این مراسم باید شناساندن سردار اوصانلو ها به نسل جوان و معرف قله های شجاعت و ایثار باشد تا سردار اوصانلوهای بیشتری تربیت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در آیین بزرگداشت سردار محمدتقی اوصانلو ضمن تحسین اقدامات ارزشمند مجموعه شهرداری تبریز به خصوص ریاست شورای اسلامی و شهردار تبریز، اظهار کرد: ایشان چه در دروان دفاع مقدس و چه بعد از آن به عنوان یک سرباز متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی متعهد بوده و شجاعت را معنا بخشیده است.

وی همچنین با قدردانی از مجموعه سپاه و حاج آقا سرایی و دیگر فرماندهان سپاه اظهار کرد: این مراسم تجلیل از مردانگی و مروت است، تجلیل از کسی است که در دوران دفاع مقدس و شمال غرب کشور از مرز و بوم ایران عزیزمان دفاع کرده است و به برگزارکنندگان خودجوش این مراسم آفرین می گویم.

آل هاشم یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت حرف اول را می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مهندسی دشمن در شمال غرب ناکام ماند؟

چگونه مهندسی دشمن در شمال غرب ناکام ماند؟