مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-19سياسي

عارف: امام حسین(ع) صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود نبود؟


رییس بنیاد امید ایرانیان گفت که این بنیاد با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد کرد.

- عارف: امام حسین(ع) صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود نبود؟ رییس بنیاد امید ایرانیان گفت که این بنیاد با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در نشست هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان با تسلیت ایام دهه اول ماه محرم ، حرکت اصلاحی امام حسین (ع) را در راه رضایت خدا برشمرد و گفت: انسان اگر کاری را انجام می دهد باید در گام نخست به خاطر خدا باشد نه به خاطر خودنمایی؛رسیدن به ثروت نه به خاطر اینکه از او تمجید و تعریف کنند.

پیرو اباعبدالله بودن صرفا نباید در حد شعار باشد بلکه باید در عمل هم امام حسینی بود بخصوص در اخلاق و ادب.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد که امام حسین(ع) صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود نبود؟ وی با بیان این که کسی با زور باحجاب نمی شود، وضعیت معیشتی جامعه را یادآور شد و بر ضرورت تصمیمات کارشناسانه تاکید کرد.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان این که اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند ، تصریح کرد که بنیاد امید ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: امام حسین(ع) صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود نبود؟

عارف: امام حسین(ع) صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود نبود؟