مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-03سياسي

138 پرونده قاچاق در اردبیل رسیدگی شد/ الوار جنگلی در صدر قاچاق


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: در سال گذشته 138 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی و محاکم قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی مجتهدی نیا عصر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل هر چند از استان های با آمار پایین در قاچاق کالا و ارز است اما با توجه به مرزی بودن شرایط خاصی را در قاچاق کالا و ارز شاهد هستیم که با هوشیاری مأموران انتظامی و ضابطان قضایی سعی بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز است.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر با ابلاغ قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصادیق جرم و فعالیت های مؤثر در این زمینه مشخص شده تا جلوی مبادی ورودی کالاهای قاچاق و ارز گرفته شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل به فعال بودن سامانه تجارت، انبارها و سایر سامانه های رصد و پایش کالاهای قاچاق اشاره کرد و گفت: در قانون جدید تبلیغات کالای قاچاق در فضای مجازی ممنوع بوده و برای آن جرم انگاری شده است.

مجتهدی نیا افزود: تلاش ما بر این است تا با همکاری تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی پرونده ها در این حوزه به سرعت رسیدگی شده و آرا نیز صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 پرونده قاچاق در اردبیل رسیدگی شد/ الوار جنگلی در صدر قاچاق

138 پرونده قاچاق در اردبیل رسیدگی شد/ الوار جنگلی در صدر قاچاق