مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 00:352023-06-27اقتصادي

ایجاد 15 هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام


در راستای اجرای تعهد شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدام به احداث 15 هزار مترمربع گابیون و آبنما کرد که این سازه ها در جهت کمک به آبخیزداری و تغذیه و حفظ منابع آبی زیرزمینی نقش بسزایی دارد.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بامداد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اهمیت سازه های آبخیز در ذخیره نزولات جوی و جلوگیری از جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و مناطق شهری و روستایی استان، شرکت گاز استان در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی، در محل عبور خطوط لوله و شبکه های گاز که از مسیر رودخانه و مسیل ها عبور کرده اند 15 هزار مترمربع گابیون و آبنما با هدف کمک به آبخیزداری و حفظ منابع آبی زیرزمینی استان کرده است.

وی افزود: همچنین در مناطقی که پروژه های گازرسانی در محل مجاور جاده ها اجرا شده است، بیش از 40 هزار مترمربع از راه های عشایری و روستایی استان ایلام تعریض و بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این مجموعه در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی قدم های قابل قبولی برداشته است، ادامه داد: این میزان راه ساخته شده روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 15 هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام

ایجاد 15 هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام