مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-17فرهنگي

اختصاص بسته های حمایتی وزارت ارشاد برای صنایع فرهنگی


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از تولید این پوشش ها و عروسک ها، بسته حمایتی قرار داده تا به حمایت از صنایع خلاق به ویژه عروسک ها بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه عروسکی پوشش اقوام جومه پیش از ظهر امروز دوشنبه 26 تیر با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل جانعلی پور مدیرکل اداره مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مژده مصحفی توانا مدیر نمایشگاه جومه افتتاح و از 90 عروسک دست بانوان هنرمند ایرانی رونمایی شد.

یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه پوشش اقوام ایرانی در قالب عروسک های مناطق مختلف ایران توسط دبیرخانه صنایع فرهنگی ایران که در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه عروسک های مختلف از مناطق مختلف با تأکید بر پوشش اقوام مختلف که معمولاً برگرفته از افسانه ها و خرده فرهنگ های آن مناطق هستند، قرار داده شده است.

نمایشگاه می تواند برای خانواده ها جذاب باشد.

وی افزود: این نمایشگاه می تواند ایده هایی برای صاحبان صنایع فرهنگی و تولیدکنندگان داشته باشد، حتماً این عروسک ها و پوشش های اقوام، نماینده خوبی برای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته های حمایتی وزارت ارشاد برای صنایع فرهنگی

اختصاص بسته های حمایتی وزارت ارشاد برای صنایع فرهنگی