مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-15اقتصادي

بهره مندی بیش از 128 هزار مشترک خانگی از گاز شهری در سیستان و بلوچستان


مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در استان گفت: در حال حاضر 8 شهر از مجموع 55 شهر استان شامل زاهدان ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در استان گفت: در حال حاضر 8 شهر از مجموع 55 شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، ایرانشهر ، خاش ، بمپور، بزمان ، اسماعیل آباد و محمدان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

محمدرضا میرشکاری در گفت وگو با ایسنا- افزود: در مجموع و تاکنون بیش از یکصد و 28 هزار و 50 مشترک خانگی و حدود یک هزار و 950مشترک عمده از این موهبت الهی استفاده می کنند و این در حالی است که امکان اشتراک پذیری جهت 223 هزار و 400مشترک مهیا گردیده است.

وی افزود: شهرهای ادیمی ،دوست محمد ، محمدآباد ، زهک و علی اکبر از دیگر شهرهای واقع در منطقه سیستان می باشند که شبکه مورد نیاز آنان به صورت کامل اجرا گردیده است و طبق برنامه ریزی انجام شده تزریق گاز این شهرها نیز در آینده ای نه چندان دور انجام و بر اساس پیشبینی صورت گرفته حدود 8هزار مشترک در این شهرها خواهیم داشت.

وی از دیگر پروژه های در دست اقدام توسط شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان را گازرسانی به شهر گلمورتی با پیشرفت 97درصدی ، گازرسانی به شهر سرجنگل با پیشرفت 12 درصدی ، تکمیل ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 128 هزار مشترک خانگی از گاز شهری در سیستان و بلوچستان

بهره مندی بیش از 128 هزار مشترک خانگی از گاز شهری در سیستان و بلوچستان