مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 01:352023-06-21سياسي

الیگودرز فرمانداری ویژه می شود


فرماندار الیگودرز با بیان اینکه گام اصلی ارتقاء فرمانداری ویژه الیگودرز برداشته شده است، گفت: کاهش تردد به مرکز استان، افزایش حوزه اختیارات شهرستان و توزیع عادلانه از پیامدهای ارتقاء فرمانداری ویژه است.

- ایمان خسروی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص ارتقاء فرمانداری ویژه الیگودرز، توضیح داد: چند سالی است که ارتقائ فرمانداری الیگودرز به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است، اما رویکرد وزیر کشور در دولت سیزدهم به این مهم مثبت بود.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء فرمانداری به فرمانداری ویژه کار سختی است، عنوان کرد: شرایط جمعیت استان و وجود فرمانداری ویژه بروجرد کار را را سخت کرد.

فرماندار الیگودرز گفت: برای ارتقاء فرمانداری از 5 شرط مورد نیاز حداقل باید سه شرط را داشت، فاصله تا مرکز استان، جمعیت شهر، جمعیت شهرستان، قدمت فرمانداری و کل حوزه جغرافیایی شهرستان از شروط لازم است.

خسروی بیان کرد: ما در الیگودرز سه شرط فاصله با مرکز استان، قدمت فرمانداری و کل مساحت شهرستان را داشتیم اما در نهایت کار، کار سختی بود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا تلاش، مساعدت و همکاری استاندار نقش بسزایی در ارتقاء فرمانداری الیگودرز داشت، نگاه وزیر کشور هم به این مقوله کاملا مثبت بود، البته نقش نماینده مردم الیگودرز هم نقشی مهم و اساسی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیگودرز فرمانداری ویژه می شود

الیگودرز فرمانداری ویژه می شود