مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-05سياسي

تمام نهادهای اردکان با آموزش و پرورش همکاری مناسبی داشته باشند


فرماندار اردکان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش گفت: این ارگان از جایگاه ویژه ای برخوردار است بر این اساس نیاز به همکاری همگان برای مشکلات آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سبزواری در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش اردکان اظهار داشت: بزرگترین دغدغه مردم، مسئولان و دلسوزان این شهرستان کمبود فضای آموزشی است که به نوعی به بحران تبدیل شده است .

وی با بیان اینکه در مدت خدمتم با برگزاری جلسات متعدد در صدد حل مشکلات این حوزه بوده ام و استاندار یزد نیز در این راه همت کرده اند و نهضت ساخت مدارس با کمک مدیران صنایع اجرایی شد، افزود: امیدواریم حوزه آموزش نیز رونق بگیرد و شاهد رشد و شکوفایی فرزندانمان باشیم.

فضای انتقاد نباید به بی اعتمادی مردم منجر شود امام جمعه اردکان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت اظهار داشت: هر مدیری در هر جایی موفق باشد حتما همکاران و مجموعه ای دارد که او را یاری می کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آموزش و پرورش اردکان گفت: همه ما مسئولان باید در انجام وظایف محوله به اندازه خود تلاش کنیم.

وی با اشاره به شرایط سیاسی موجود در شهرستان اردکان عنوان کرد: باید کاری کنیم که فضای انتقاد در جامعه به گونه ای نشود که اعتماد مردم به مسئولان و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نهادهای اردکان با آموزش و پرورش همکاری مناسبی داشته باشند

تمام نهادهای اردکان با آموزش و پرورش همکاری مناسبی داشته باشند