مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-22اجتماعي

کاوشی در اولویت های توسعه گردشگری اصفهان


احیای جریان طبیعی آب زاینده رود، آموزش بوم گردی ها و گردشگران، حفظ بافت تاریخی در مناطق کویری و توسعه گردشگری در کویر و بیابان، دارای پیوستگی هستند و به نظر می رسد اولویت اول و سنگ بنای گردشگری استان، - احیای جریان آب در بستر رودخانه باشد.

این جملات مختصری از مباحثی بود که روز چهارشنبه (31 خردادماه) در کاوش چهارم سلسله نشست های شهرکاوی، تأملی درباره آینده شهر، با عنوان اولویت های توسعه گردشگری استان اصفهان کدام هستند؟ مطرح، و با حضور صاحبنظران گردشگری به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، در سرای بدیع برگزار شد.

در این نشست مهری شاهزیدی، مدیر گروه مطالعات گردشگری جهاد دانشگاهی با اشاره به اهداف و رویکرد نشست های شهرکاوی، گفت: این نشست ها دو هدف را دنبال می کند؛ اولین هدف این است که افراد را در جامعه علمی و در موضوعات خاص باهم آشنا کند.

برخی افراد در جامعه علمیِ شهرهای دیگر شهرت داشتند یا در تخصص ها و فضاهای علمی دیگری مطرح شدند.

ما درصدد جذب مخاطبان زیادی نیستیم.

قرار است افراد به صورت دست چین شده در این جلسات بنشینند و ما در حد توان خود، روایت این جلسات را تدوین کنیم و در اختیار مسئولین قرار دهیم.

نباید در مناطق خشک منتظر برنامه درسی وزارت علوم ماند محسن ادیب ، مدیر سایت کویر و بیابان های ایران نیز در این نشست، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاوشی در اولویت های توسعه گردشگری اصفهان

کاوشی در اولویت های توسعه گردشگری اصفهان