مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-15سياسي

همایش طلایه ‎داران عاشورا در پردیس برگزار شد


امام جمعه پردیس در حاشیه برگزاری مراسم طلایه داران عاشورا گفت: مداحان برای محتوای روضه ها زمان گذاشته و اهداف قیام عاشورا را تبیین کنند، زیرا جهاد تبیین بنا بر منویات مقام معظم رهبری واجب فوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم طلایه داران عاشورا که با حضور مداحان و مبلغین این حوزه در مسجد جامع شهر پردیس برگزار شد، ضمن بیان اینکه به ماه محرم الحرام نزدیک می شویم، اظهار کرد: طی این ماه باید تلاش کنیم که مراسمات عزاداری امام حسین(ع) پر محتوا و با شکوه برگزار شود.

وی گفت: با برنامه عاشورا و محرم می توانیم جوان ها را جذب لشگر امام زمان(عج) کنیم و عده ای که شاید تلاش شده از دستگاه امام حسین(ع) فاصله بگیرند را به جمع عزاداران حسینی برگردانیم؛ در موکب ها و هیات عزاداری باید به جوانان بهاء بدهیم و وظایف، مسؤولیت و کارهای مختلفی را به آن ها واگذار کنیم، مداحان نیز برای محتوای روضه زمان گذاشته و اهداف قیام عاشورا را تبیین کنند زیرا جهاد تبیین بنا بر منویات مقام معظم رهبری واجب فوری است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه توهین به اهل بیت(ع) خط قرمز ما است، ابراز کرد:  به همین دلیل ما و شما باید برای جذب جوانان برنامه ریزی کرده تا نقشه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طلایه ‎داران عاشورا در پردیس برگزار شد

همایش طلایه ‎داران عاشورا در پردیس برگزار شد