مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-06سياسي

قم آمادگی کامل برای برگزاری جشن های عید غدیر را دارد


معاون شهردار قم ضمن اعلام آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه های عید سعید غدیر، از فضاسازی و آذین بندی ویژه شهر توسط شهرداری به این مناسبت خبر داد.

- ایسنا/قم معاون شهردار قم ضمن اعلام آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه های عید سعید غدیر، از فضاسازی و آذین بندی ویژه شهر توسط شهرداری به این مناسبت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم امروز 15 تیرماه طی سخنانی آماده سازی شهر در مناسبت های ملی و مذهبی را ازجمله ماموریت های شهرداری دانست و با اشاره به اقدامات انجام شده از آغاز دهه ولایت، گفت: با توجه به اهمیت موضوع ولایت و گرامیداشت عید غدیر خم و بر اساس سیاست های شهرداری قم در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی، با هماهنگی و هم افزایی صورت گرفته در بین تمام مناطق هشتگانه و سازمان های تابعه برنامه های متنوعی با رویکرد فرهنگی و اجرایی در دستور کار تمامی بخش های ستادی و عملیاتی شهرداری قرارگرفته است.

وی با اعلام همکاری همه جانبه شهرداری با مجموعه های مردمی و نهادهای اجرایی استان و اجرای پویش ایمان به غدیر-امید به ظهور به عنوان محور برنامه های دهه ولایت در استان قم، ادامه داد: شادپیمایی روز عید غدیر در بلوار معنوی پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم آمادگی کامل برای برگزاری جشن های عید غدیر را دارد

قم آمادگی کامل برای برگزاری جشن های عید غدیر را دارد