مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-07سياسي

کشف حجاب اجباری به منزله استعمار بانوان است


امام جمعه کرج با اشاره به قیام خونین گوهرشاد که به منظور مقابله با کشف حجاب اجباری از سوی رضاخان شکل گرفت، گفت: این اقدام یک خیانت است، کشف حجاب اجباری استعمار بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن گرامیداشت عید بزرگ غدیر، گفت: فرهنگ غدیر را باید در تمام موضوعات مانند علم، دانش، مهارت اخلاقی، صنعت، طبابت، فقه و امثال آن بکارگرفت چرا که سراسر مفهوم و محتوا است و برای ما درس زندگانی دیکته می کند.

وی ادامه داد: در نحوه مدیریت جامعه باید به کارشناس خبره، مومن و متعهد رجوع کنیم زیرا غدیربه ما می گوید کسانی که لیاقت مدیریت جامعه را دارند، متعهد و متخصص باشند باید از آنها پیروی کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: پیامیر اسلام (ص ) با انتخاب حضرت علی (ع) به جامعه بشریت تاکید داشتند که باید به اصل ولایت بیشتر پرداخت .

امام جمعه کرج افزود: عید غدیر خم افضل اعیاد اسلامی است زیرا با بررسی این واقعه بزرگ و نقشی که در زندگی مسلمین و بشر دارد نشان می دهد که موضوع فراتر از ولایت و امامت جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: خداوند تبارک وتعالی در این روز برای سعادت دنیوی و اخروی بشریت پیام غدیر را از طریق رسول خدا (ص) ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حجاب اجباری به منزله استعمار بانوان است

کشف حجاب اجباری به منزله استعمار بانوان است