مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-16فرهنگي

دیدگاه های مثبت و منفی درباره مداحی-سرود/ سرود مردمی است؟


اولین نشست هم اندیشی صاحب نظران و فعالان سرود کشور با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و فعالان سرود و رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، اولین نشست هم اندیشی صاحب نظران و فعالان سرود کشور با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الهیاری مدیر کل دفتر موسیقی، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود و جمعی از مسئولان و فعالان سرود و رسانه روز گذشته 24 تیر ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: حوزه سرود حوزه همدلی و هم افزایی است و امیدوارم که روزی برسد که بتوانیم موسیقی و سرود کشور را به جایی برسانیم که گروه های کر و سرود چند هزار نفره داشته باشیم و سرود به دوره کمال خود برسد.

بسیاری از آثار هنری تاریخ، سفارشی اما با خلوص نیت بوده است وی ادامه داد: من در دانشگاه هنر خوانده ام و جنس هنر را می شناسم؛ اولین مؤلفه برای بقای یک اثر هنری اخلاص هنرمند بوده است.

یادمان نرود که بخشی از تاریخ هنر، هنر سفارشی است.

بخشی از مهم ترین آثاری که بر دیواه های کلیساهای جهان مانند ایتالیا و وین مانده سفارشی بوده است اما در این کارها هنرمند اخلاص خود را برای پول تعطیل نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه های مثبت و منفی درباره مداحی-سرود/ سرود مردمی است؟

دیدگاه های مثبت و منفی درباره مداحی-سرود/ سرود مردمی است؟