مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-26سياسي

جنایات آمریکایی ها علیه مردم ایران بازگو می شود


مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از بازگو کردن جنایات آمریکایی ها علیه مردم ایران در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از بازگو کردن جنایات آمریکایی ها علیه مردم ایران در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهرامی پور، امروز (پنجم تیر) در نشستی خبری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به دشمنی آمریکایی ها نسبت به مردم ایران طی دهه های گذشته، اظهار کرد: وقتی کارنامه عملکرد آمریکایی ها بویژه در ارتباط با انقلاب اسلامی در طول تاریخ بررسی می شود، آثار جنایات آنها را از جنبه های مختلف خواهیم دید.

وی ادامه داد: آمریکایی ها که خود را مدافع و منادی حقوق بشر می دانند، نه تنها در رابطه با ایران بلکه در رابطه با سایر ملل هم از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده اند که مصداق آن فلسطین به عنوان نمایشگاه زنده و دائمی بزرگترین نقض حقوق بشری است.

رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات غیرانسانی آمریکا در حمایت از جنایتکاران عالم در ادوار مختلف بوده، افزود: بانگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی می بینیم از همان زمان شروع انقلاب، وقتی آمریکا منافع خود را در خطر دید، ساز مخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آمریکایی ها علیه مردم ایران بازگو می شود

جنایات آمریکایی ها علیه مردم ایران بازگو می شود