مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-10بين الملل

کاهش محبوبیت حزب لیکود/نتانیاهو نمی تواند ائتلاف تشکیل دهد


نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، - وی نمی تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عرب 48، نتایج یک نظرسنجی که روز گذشته در اراضی اشغالی منتشر شد نشان می دهد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صورتیکه امروز انتخابات جدید در اراضی اشغالی برگزار شود نخواهد توانست یک ائتلاف حکومتی تشکیل دهد.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، احزاب ائتلاف وابسته به نتانیاهو و جریان های راست تندرو در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، 54 کرسی را به دست خواهند آورد؛ این بدان معنی است که اکثریت کرسی های پارلمان را که به 64 کرسی از میان 120 کرسی می رسد، به دست نخواهند آورد.

در این نظرسنجی آمده است که احزاب معارض می توانند یک ائتلاف متشکل از 61 کرسی را بدون نیاز به آرا حزب التجمع العربی که اکثریت را در دست دارد، تشکیل دهند.

نتایج این نظرسنجی که توسط شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با مشارکت 501 صهیونیست انجام شده، نشان می دهد حزب لیکود، 28 کرسی را به دست خواهد آورد (کمتر از کرسی های انتخابات نوامبر سال 2022 که به 32 کرسی رسید) اما همچنان بزرگترین حزب در پارلمان رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محبوبیت حزب لیکود/نتانیاهو نمی تواند ائتلاف تشکیل دهد

کاهش محبوبیت حزب لیکود/نتانیاهو نمی تواند ائتلاف تشکیل دهد