مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-03سياسي

برپایی 200 موکب در جشن غدیر شهرکرد


شهرکرد_ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری از برپایی 200 موکب در جشن غدیر شهرکرد خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: جشن عید غدیر با همت بنیاد بین المللی غدیر استان و همکاری چندین مجموعه دولتی و مردمی در شهرکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون برپایی 200 موکب در جشن غدیر شهرکرد قطعی شده است تصریح کرد: شیفتگان و ارادتمندان اهل بیت (ع) و امیرالمؤمنین (ع) با ارسال پیامک به سامانه 100002261802 می توانند آمادگی خود را جهت کمک و خدمت به موکب های جشن غدیر اعلام کنند.

حجت الاسلام کاظمی نیا بیان داشت: جشن بزرگ میهمانی خانوادگی غدیر با شعار تا ابد بر این عهدیم برگزار می شود که این شعار در تمامی پوسترها و تبلیغات و اطلاع رسانی ها نیز لحاظ شده است.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت این استان صد در صد شیعه هستند که این مزیت حاکی از ارادت آحاد هم استانی ها به مکتب اهل بیت (ع) است که مسئله باید به عنوان یک نقطه قوت در جهت ترویج محتوای غدیر باشد.

حجت الاسلام کاظمی نیا با اشاره به اینکه علاوه بر شهرکرد، جشن میهمانی غدیر در برخی شهرستان های دیگر از جمله لردگان، فارسان و بروجن نیز از سوی بنیاد بین المللی غدیر استان برنامه ریزی شده است و برگزار خواهد شد گفت: مساجد و حسینیه ها، هیئات مذهبی و مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 200 موکب در جشن غدیر شهرکرد

برپایی 200 موکب در جشن غدیر شهرکرد