مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-29سياسي

امام جمعه دماوند: وحدت، ایثار و خودباوری از درس های ولایت است


درس ولایت برای ما درس وحدت و خودباوری مسلمین و درس ایثار در راه خدا و ولی خداست و با استفاده از نور ولایت عدالت در جامعه گسترانده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند صبح امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز عید سعید قربان در مسجد جامع دماوند اظهار کرد: عید قربان تا عید سعید غدیر، روزهای ولایت و آمادگی برای توسل بیشتر به ساحت ولی الله امیرالمؤمنین(ع) است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای بزرگداشت دهه ولایت و ترویج معارف ولایی و عمق بخشی محبت حضرت امیرالمؤمنین(ع) در دل های مومنین و مومنات تلاش کنیم و ولایت اهل بیت(ع) برای ما عزت می آفریند و با ولایت هدایت و رستگار خواهیم شد.

امام جمعه دماوند گفت: درس ولایت برای ما درس وحدت و خودباوری مسلمین و درس ایثار در راه خدا و ولی خداست و با استفاده از نور ولایت عدالت در جامعه گسترانده می شود و با این دستگیره محکم الهی، در انتظار طلوع خورشید ولایت حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) باقی می مانیم.

فتاح دماوندی با بیان اینکه ولایت برای ما بصیرت می آفریند و ولایت ما را استکبار ستیز تربیت می کند، تصریح کرد: ولایت فقیه امتداد ولایت اهل بیت (ع) و ولایت الله است و باید قدر آن را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: وحدت، ایثار و خودباوری از درس های ولایت است

امام جمعه دماوند: وحدت، ایثار و خودباوری از درس های ولایت است