مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-09ورزشي

لزوم استعلام از اداره ورزش و جوانان برای ثبت نام در کلاسهای ورزشی


رییس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: خانواده ها قبل از ثبت نام فرزندان خود با استعلام از اداره ورزش و جوانان، از قانونی بودن فعالیت باشگاه ها، - اماکن ورزشی و مربیان مورد نظر مطمئن شوند.

علیرضا محمدی خرم دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کار سرکشی و نظارت بر نحوه فعالیت مجموعه های ورزشی در طول سال به خصوص در تعطیلات تابستان از سوی اداره ورزش و جوانان به جد پیگیری و اقدام می شود، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات خوب در ورزش حرفه ای، اولویت برنامه ای اداره ورزش و جوانان، ورزش سلامت محور و همگانی و برای هیات های ورزشی توسعه ورزش قهرمانی در اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی و فرهنگی گسترده در سطح شهرستان صورت گرفته است، افزود: ارتقا فرهنگ ورزش شهرستان در حضور گسترده و استقبال از برنامه های ورزشی، جشنواره ها، همایش ها، کلاس های آموزشی، استعدادیابی و کارگاه های تخصصی و دوره های آموزشی نمود دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان اردکان با اشاره به اینکه طرح های ملی فراغت بانوان با ورزش، سی دقیقه تا نشاط و تندرستی، مسابقات کارمندی، غربالگری ساختار قامتی و حرکات اصلاحی، طرح طبیعت گردی، جام نشاط و تندرستی، جام پرچم و تولید محتوای آموزشی دراین شهرستان اجرایی شده است، اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری با ارگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استعلام از اداره ورزش و جوانان برای ثبت نام در کلاسهای ورزشی

لزوم استعلام از اداره ورزش و جوانان برای ثبت نام در کلاسهای ورزشی