مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-18سياسي

تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در استان حمایت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه بررسی راهکارهای دفع آفات نباتی، امنیت غذایی مردم را خط قرمز تصمیم گیری ها عنوان کرد و گفت: - استاندار فارس گفت: با همکاری همه نهاد های اجرایی و استفاده از ظرفیت شهرداری ها، فرمانداری ها و سازمان صدا و سیما، برای تولیدکنندگان محصولات ارگانیک بسته های تشویقی تدوین و از آن ها حمایت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه بررسی راهکارهای دفع آفات نباتی، امنیت غذایی مردم را خط قرمز تصمیم گیری ها عنوان کرد و گفت: اسلام به طعام و غذای مردم به دفعات تاکید کرده اما اقدامات دستگاه های مسئول، در حد این تاکیدات نبوده است؛ می بایست گام ها و اقدامات پیشگیرانه به نفع مردم و سلامت ایشان برداشته شود.

استاندار فارس افزود: جهاد کشاورزی استان موظف است تا پایان سال جاری، قسمتی از ظرفیت مزارع هشت محصول اصلی را شناسه دار کند؛ کشاورزان می توانند به صورت داوطلبانه برای شرکت در این طرح همکاری نمایند.

وی، بر تدوین بسته های حمایتی و تشویقی برای مشارکت کنندگان در این طرح تاکید کرد و گفت: با همکاری همه نهادهای اجرایی و استفاده از ظرفیت شهرداری ها، فرمانداری ها و سازمان صدا و سیما، برای تولید کنندگان محصولات ارگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در استان حمایت می شوند

تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در استان حمایت می شوند