مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:212023-06-22سياسي

برخی از مطالبه گران قدمی برای رفع مشکلات برنمی دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، محمد تقی شاهچراغی در جلسه طلاب و فضلای سمنان، سرخه، گرمسار و مهدیشهر که در مؤسسه هادیان کوثر قم برگزار شد، اظهار داشت: بنده در دولت سیزدهم به عنوان استاندار قم انتخاب شده و در طول این مدت، همت خود را گذاشته ایم که درگیر حاشیه ها نشده و فقط برای مردم کار و تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: ما دو شهر استثنایی در کشور داریم که یکی از آنان قم است و این شهر دارای الزاماتی است که باید به آن اهمیت داد و برای تحقق آن الزامات، تلاش کرد.

استاندار قم خاطرنشان ساخت: همت ما بر حل مشکلات بر زمین مانده مردم است و تلاش می کنیم این مسائل را در کمترین زمان ممکن مرتفع نماییم.

نماینده دولت در استان قم بیان داشت: پیگیری مستمر و نظارت از برنامه هایی است که در استانداری پیگیر آن هستیم و تیمی 6 نفره برای این مسئله ایجاد شده تا به این مهم بپردازند.

شاهچراغی اظهار داشت: ما متأسفانه با برخی انسان های مطالبه گر در استان مواجه هستیم که خودشان حاضر نیستند یک قدم برای حل مشکلات بردارند.

وی ابراز داشت: فرودگاه و مونوریل قم دارای مشکلاتی بسیاری بوده که از گذشته وجود داشته است؛ اما بحمدالله به تصمیم خوبی رسیده ایم و ان شاءالله مشکل آن حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مطالبه گران قدمی برای رفع مشکلات برنمی دارند

برخی از مطالبه گران قدمی برای رفع مشکلات برنمی دارند