مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-11سياسي

لزوم تثبیت اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری


رییس کل دادگستری استان کردستان از تمامی ادارات اجرایی متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی خواست تا با جدیت هرچه تمامتر و تا پایان سال جاری بر سنددار شدن اراضی کشاورزی استان اهتمام داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان اظهار داشت: در سیاست های ابلاغی برنامه هفتم توسعه و در دیدار رهبر معظم انقلاب با مسوولین عالی قضایی در سال 1401، معظم له بر اجرای کامل قانون حدنگار تاکید داشتند.

وی افزود: همچنین معظم له در سال جاری در دیدار با مسوولین عالی قضایی بر ساماندهی اسناد عادی تاکید داشتند و همه ما بعنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی قطعا باید فرمایشات رهبر انقلاب را نصب العین قرار داده و به فرموده ایشان ملاک ارزیابی عملکردمان، خروجی و نتیجه باشد و با ولایتمداری در مقابل وظایف محوله مان مسوولیت شرعی خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی اضافه کرد: حدود 50 تا 55 درصد دعاوی حقوقی ناشی از اختلافات مربوط به اسناد عادی است و می طلبد تا روند روبه رشد تثبیت اراضی کشاورزی و اوقافی در استان در سال جاری نیز باید با جدیت دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تثبیت اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری

لزوم تثبیت اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری