مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-12ورزشي

بانوان ورزشکار هرمزگانی به مسابقات مشهد اعزام شدند


تیم تنیس روی میز، والیبال و شنای بانوان بانوان 18 تا 25 سال هرمزگان جهت شرکت در پنجمین دوره مسابقات انتخابی فرهنگی ورزشی فرزندان، همسران و کارکنان شرکت ملی گاز به مشهد اعزام شد.

- سیمین حاتمی مسئول ورزش بانوان پالایشگاه گاز سرخون و قشم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تیم تنیس روی میز متشکل از 6 نفر، تیم شنا 4 نفر و تیم والیبال متشکل از 13 نفر از امروز به مدت 4 روز در المپیاد ورزشی سراسری شرکت گاز با حریفان خو رقابت می کنند.

حاتمی با بیان اینکه ورزش از جمله موارد مهمی است که با توجه به نوع فعالیت مجموعه پالایشگاه، به عنوان یکی از اولویت های مهم پیگیری می شو، تصریح کرد: از آنجا که فعالیت مجموعه پالایشگاه، نیازمند سطح بالایی از تمرکز است؛ از این رو ورزش می تواند در احیای قوای ذهنی و جسمانی آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

مسئول ورزش بانوان پالایشگاه گاز سرخون و قشم خاطر نشان کرد:تلاش می کنیم ورزش به شکلی منسجم و منظم تراز گذشته در مجموعه پالایشگاه سرخون و قشم پیگیری شود و از آنجا که ورزش به عنوان یکی از اولویت های مهم همواره مورد توجه قرار داشته است، مسئولان پالایشگاه ضمن توجه بیش از پیش به مقوله ورزش، بسترهای لازم را برای اشاعه فرهنگ ورزش فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ورزشکار هرمزگانی به مسابقات مشهد اعزام شدند

بانوان ورزشکار هرمزگانی به مسابقات مشهد اعزام شدند