مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-02اقتصادي

احیای 1870 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از احیای یک هزار و 870 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خبر داد و گفت: طرحی جامع برای 750 هکتار از این منطقه تدوین شده است.

- مصطفی حقیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از احیای یک هزار و 870 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خبر داد و اظهار کرد: در این منطقه اقتصادی مشکلاتی چون آب، برق و گاز حل شده است همچنین طرحی جامع برای 750 هکتار از این منطقه تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان از اراضی به منظور سرمایه گذاری و رشد مهیاست افزود: شرکت پتروشیمی ابن سینا با سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی 500 نفری از نکات قابل تامل منطقه اقتصادی به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون 20 هزار میلیارد تومان از میزان سرمایه گذاری این شرکت به حساب بانک های استان واریز شده است.

وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه در حوزه زنجیره فولاد در منطقه نیز برنامه تدوین شده است یادآور شد: حدود 100 هکتار زمین از جهان آباد به سرمایه گذاری در بخش فولاد اختصاص پیدا کرده به طوری که در مرحله اقدامات مطالعاتی است.

حقیقی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 200 هکتار اراضی در اختیار دو مجموعه سرمایه گذاری قرار گرفته است متذکر شد: 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 1870 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد

احیای 1870 هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد