مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-03اقتصادي

چالش ها و فرصت های حوزه های صنایع غذایی، خوراک دام و آبزیان


انجمن علمی مهندسی صنایع غذایی دانشگاه فردوسی مشهد، دومین نشست از سلسله نشست های «از کلاس تا صنعت» را با موضوع چالش ها و فرصت های حوزه های صنایع غذایی و خوراک دام و آبزیان در اتاق بازرگانی مشهد برگزار کرد.

- انجمن علمی مهندسی صنایع غذایی دانشگاه فردوسی مشهد، دومین نشست از سلسله نشست های از کلاس تا صنعت را با موضوع چالش ها و فرصت های حوزه های صنایع غذایی و خوراک دام و آبزیان در اتاق بازرگانی مشهد برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در ابتدای این نشست محسن خندان دل ـ رییس اتاق بزرگانی خراسان رضوی با اشاره به ضرورت افزایش ارتباطات گفت: تلاش ما در این نشست ها این است که شرایط و بستری فراهم شود تا جوانان با نگاه بهتری به آینده نقش خود را در جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه دنیا تمام مبانی علمی خود را بر پایه آموزش بنا نهاده است، خاطرنشان کرد: ما در دنیا در حوزه تحقیق و توسعه، رتبه 105 را به خود اختصاص داده ایم، این یعنی نگاهی علمی و آکادمیک به تحقیق و توسعه نداشته ایم.

این فعال حوزه صنعت اذعان کرد: ما در ثبت اختراع و نوآوری با وجود تحصیلات عالیه رتبه 100 را در جهان داریم؛ این یعنی عدم فراهم شدن پایگاه مناسبی برای بروز خلاقیت های فردی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و فرصت های حوزه های صنایع غذایی، خوراک دام و آبزیان

چالش ها و فرصت های حوزه های صنایع غذایی، خوراک دام و آبزیان