مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-29سياسي

غرب و به ویژه آمریکا فقط ادعای حقوق بشر دارند


عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز، آمریکا را رییس نظام سلطه جهانی خواند و افزود: جهان غرب و به ویژه ایالات متحده آمریکا فقط ادعای حقوق بشر دارند و قول و عملشان در زمینه حقوق بشر جهانی با یکدیگر سازگار نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز، آمریکا را رییس نظام سلطه جهانی خواند و افزود: جهان غرب و به ویژه ایالات متحده آمریکا فقط ادعای حقوق بشر دارند و قول و عملشان در زمینه حقوق بشر جهانی با یکدیگر سازگار نیست.

دکتر محمد امین فرد در گفت وگو با ایسنا، به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکا و جهان غرب ادعا دارند که حقوق بشری که در سطح جهان مطرح کرده اند موجب رشد و تعالی بشر و همه کشور ها خواهد شد و در این راستا کمیسیون هایی در زمینه های مختلف برای سرایت حقوق بشر مورد ادعای خود، به کل جهان تشکیل داده اند و در اجرای آن اصرار دارند.

وی افزود: حقوق اولیه و اساسی حیات، مسکن، اشتغال، ازدواج، آزادی های بیان و عقیده و اعتراض های مدنی مورد تایید میان حقوق بشر اسلام و آمریکا است و این حقوق ها در اسلام نیز مجاز و مشروع است ولی جهان غرب و آمریکا فقط در زمینه های مختلف حقوق بشر ادعاهای زیبا و ایده آل برای دیگر کشورهای جهان ارائه می دهند و برای ملت خود و کشورهایی که در برابر و علیه جهان غرب قرار دارند از پایمال کردن حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب و به ویژه آمریکا فقط ادعای حقوق بشر دارند

غرب و به ویژه آمریکا فقط ادعای حقوق بشر دارند