مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-30سياسي

676 روستا در استان قزوین بیش از 20 خانوار جمعیت دارند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: 676 روستا در استان قزوین با جمعیت بیش از 20 خانوار، دارای دهیار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید فراوانی بر پیشرفت و آبادانی روستاها داشته و از دولت خواسته اند زیرساخت های روستاها فراهم شود.

وی بیان کرد: امروز دهیار متولی امور روستا است و مردم روستا برای تمامی امورات خود به دهیاری ها مراجعه می کنند و دهیار خود را موظف را به رفع ضعف روستا می داند.

غریب بیان کرد: رفع مشکلات روستاها توسط دهیاران بدون همراهی دستگاه های اجرایی ممکن نیست و دهیاران بدون همراهی دولت و دستگاه های اجرایی نمی توانند مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 540 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی روستاهای استان قزوین هزینه شده است، گفت: بیش از 370 پروژه آسفالت در حدود 700 هزار متربع آسفالت برای معابر روستاهای استان قزوین انجام شده است مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خاطر نشان کرد: بسیاری از روستاهای استان قزوین در همه شهرستان دارای ظرفیت گردشگری هستند و بدون شک می توانند جاذبه های زیادی برای مردم استان قزوین و حتی کشور داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

676 روستا در استان قزوین بیش از 20 خانوار جمعیت دارند

676 روستا در استان قزوین بیش از 20 خانوار جمعیت دارند