مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-22سياسي

ملت ایران در پیروی از شهدا کم نمی گذارد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه اول تیرماه در سومین یادواره 130 شهید حقوق دان شهر تهران که به همت سازمان بسیج حقوق دانان تهران در سالن بصیرت همایش های مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد، - گفت: شهدا چراغ راهنمای زندگی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این یادواره ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت سید شهدای حقوق دان و شهدای ترور، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .

شهدای ما در همه اقشار، صنوف، طبقات اجتماعی، ادیان و مذاهب مختلف بودند، خدا شهدا را به عنوان چراغ راهنما در زندگی مردم قرار داد و مسیر زندگی شهدا را به انسان ها نشان داد.

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه 60 سال از نهضت امام خمینی (ره) از سال 1342 می گذرد، افزود: اگر رفتار امام خمینی (ره) و شهدا را مرور کنیم مشاهده می کنیم که شهدا عاقبت الهی را انتخاب کردند که این برای ما درس بزرگی است.

شهید بهشتی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی بود که پس از انقلاب شخصیت ایشان مورد تعرض قرار گرفت، قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایشان ترور شخصیت شد و برای بسیاری از انقلابیون و روحانیت ذهنیت منفی ایجاد و شبهات زیادی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در پیروی از شهدا کم نمی گذارد

ملت ایران در پیروی از شهدا کم نمی گذارد